مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
درباره کلوب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
تاریخچه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
کلوب مشتریان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- دلایل قطع رابطه مشتریان با سازمان
چه شرکتهایی نیاز به راه اندازی کلوب مشتریان دارند؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
عوامل درگیر در تشکیل کلوب یا باشگاه مشتری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
آمیخته بازاریابی در کلوب مشتریان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
بازاریابی رابطه ای . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
برنامه های وفاداری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- وفاداری جعلی
- وفاداری پنهان
- وفاداری پایدار
تصمیم گیری های اجتماعی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- نرو مارکتینگ
مراحل اولیه راه اندازی یک باشگاه مشتری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
تعریف و انتخاب اعضای حلقه ی کلوب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
تعیین اهداف کلوب مشتریان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
جذب مشتری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
شناخت مشتری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
حمایت از مشتری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
حفظ مشتریان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
افزایش سود و سهم در بازار . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
اعتبار برند . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
تعریف گروههای هدف، قوانین و سیاست گذاری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
بسته منافع کلوب مشتریان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- ترکیب بندی بسته منافع
فهرست برخی منافع و مزایای خاص . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- پرتال
ساختار هزینه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
مرحله تبلیغ و اطلاع رسانی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
برخی ابزارها برای تبلیغات کلوب . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
تخصیص منافع . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
بررسی اثربخشی کلوب مشتریان . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- معیار های سنجش عملکرد باشگاه
توسعه باشگاه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
نکات ویژه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
مدلهای واقعی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
منابع زبان فارسی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
منابع زبان اصلی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .