باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین باشگاه هواداران

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین باشگاه هواداران

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان  باشگاه مخاطبین

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان دانلود کتاب باشگاه مشتریان دانلود رایگان کتاب باشگاه مشتریان نحوه راه اندازی کلوب مشتریان محمدناگهی نویسنده نخستین کتاب با عنوان کلوب یا باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین باشگاه هواداران mohammadnagahi
محمد ناگهی انتشارات نظری کتاب کلوب مشتریان و customersclubbook customersclub

بایگانی

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

بسته منافع کلوب یا باشگاه مشتریان: پیکره و اساس باشگاه مشتریان مجموعه منافعی  است که از طریق آن به مشتریان و مصرف کنندگان تعلق میگیرد. تعدد، کاربردی و خلاقانه بودن منافع و انتخاب درست و مناسب با نیاز مشتریان باعث موفقیت باشگاه خواهد شد.منافع باید برای اعضای باشگاه قابل درک و بهره برداری و دارای ارزش پایدار باشد. چیزی با ارزش به مشتریان بدهید که برای شما هزینه زیادی نداشته باشد.


برگرفته از کتاب کلوب مشتریان (صفحه67)

نخستین کتاب با موضوع کلوب یا باشگاه مشتریان در ایران

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۱
  • ۰

پیش گفتار . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

درباره کلوب  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

تاریخچه  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

کلوب مشتریان  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          دلایل قطع رابطه مشتریان با سازمان

چه شرکتهایی نیاز به راه اندازی کلوب مشتریان دارند؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

عوامل درگیر در تشکیل کلوب یا باشگاه مشتری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

آمیخته بازاریابی در کلوب مشتریان   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

بازاریابی رابطه ای  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

برنامه های وفاداری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          وفاداری جعلی

-          وفاداری پنهان

-           وفاداری پایدار

تصمیم گیری های اجتماعی  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          نرو مارکتینگ

مراحل اولیه راه اندازی یک باشگاه مشتری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

 

تعریف و انتخاب اعضای حلقه ی کلوب  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

تعیین اهداف کلوب مشتریان   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

جذب مشتری   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

شناخت مشتری   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

حمایت از مشتری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

حفظ مشتریان  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

افزایش سود و سهم در بازار  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

اعتبار برند   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

تعریف گروههای هدف، قوانین و سیاست گذاری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

بسته منافع کلوب مشتریان   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          ترکیب بندی بسته منافع

فهرست برخی منافع و مزایای خاص   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          پرتال

ساختار هزینه  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

مرحله تبلیغ و اطلاع رسانی  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

برخی ابزارها برای تبلیغات کلوب  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

تخصیص منافع  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

 

بررسی اثربخشی کلوب مشتریان   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          معیار های سنجش عملکرد باشگاه

توسعه باشگاه  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

نکات ویژه  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

مدلهای واقعی  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

منابع زبان فارسی  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

منابع زبان اصلی  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۱
  • ۰
در کلـوب مشتریان میتوان با فعـال کردن مشتریان به راحتی تاثیرات وفاداری  و تصمیم گیری های اجتماعی  که از مفاهیم کمتر پرداخته شده در ادبیات بازاریـابی و برگرفته از سطح ادراک مشتـریان است را پایش، تحلیل و از یافته های اساسی جهت تبلیغات، بازاریابی، فروش و توسعـه محصول بهـره برد. فـرهنگ مبتنی بـر آغوش بـاز ، شفافیت و حقیقت در کلوب مشتریان فعالیتهای تبلیغاتی و بازاریابی را با هزینه ای ارزان بسیار آسـان تر کرده است.


برگرفته از کتاب کلوب مشتریان
نویسنده: محمد ناگهی

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۱
  • ۰

انتشارات نظری

جهت خرید کتاب کلوب مشتریان (نخستین کتاب با موضوع کلوب یا باشگاه مشتریان) و پیراهنی برای کسب و کار (مجموعه داستانهای مدیریتی بهمراه تحلیل نکات) با انتشارات نظری تماس بگیرید
 
انتشارات نظری
تلفن: 2 -88104441
تهران، خیابان ولی‌عصر، خیابان اسد‌آبادی، نبش خیابان فتحی شقاقی، پلاک 32 طبقه2 واحد 17
همراه:09190129455

 

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۱
  • ۰

نخستین کتاب با موضوع کلوب یا باشگاه مشتریان در ایران

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۱
  • ۰

کتاب پیراهنی برای کسب و کار
انتشارات نظری
  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۱
  • ۰

دریافت مشاوره رایگان جهت راه اندازی کلوب یا باشگاه مشتریان

برخی از اهداف باشگاه مشتری، کلوب مشتریان یا باشگاه مشتریان:

 

جذب ، شناخت ، حمایت و حفظ مشتری همچنین افزایش سود و سهم در بازار و افزایش اعتبار برند است.

شما برای مجموعه تحت مدیریت خود چه برنامه ایی دارید؟


برای دریافت مشاوره رایگان جهت راه اندازی سریع و کم هزینه کلوب یا باشگاه مشتریان و یا توسعه و افزایش سود با تلگرام 

 09198197350 

تماس بگیرید

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۱
  • ۰

سه دسته از شرکت‌ها نیاز به راه‌اندازی کلوب یا باشگاه مشتریان دارند. 

 


دسته اول: آنهایی که در مشکلات ژرف و اساسی عرضه و فروش محصول یا خدمات غوطه‌ور شده و چاره‌ای جز تحول در پروسه‌های فروش، بازاریابی و تبلیغات ندارند.
دسته دوم: آن دسته از شرکت‌ها که هنوز مشکلی در عرضه محصولات ندارند ولی مدیریت آینده‌نگر داشته و جهت مقابله با تهدیدات آتی از جمله رقبای تازه، دگرگونی در رفتار خرید، قوانین و مقررات، نیاز مشتریان، محیط اقتصادی، تکنولوژی‌های جدید و . . . این نیازهای جدید بازاریابی و تبلیغات را درک کرده‌اند.
دسته سوم: شرکت‌هایی که در  وضعیت عالی قرار دارند و در حال و آینده خود مشکلی را نمی‌بینند ولی مدیریت به دنبال کشف فرصت‌های تازه و نو جهت پیشی گرفتن از رقبا و افزایش سهم بازار  می‌باشد.

برگرفته از کتاب کلوب مشتریان ( نخستین کتاب با موضوع کلوب یا باشگاه مشتریان در ایران )

نویسنده: محمد ناگهی

 

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۱
  • ۰

مشتریان دائمی نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند

 

مشتریان دائمی نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند. کلوب مشتریان هم بر اساس این منطق تأسیس می شوند. هر اندازه مشتری وفادارتر باشد و هر چه بیشتر حفظ شود، تاثیر بیشتری در موفقیت سازمان خواهد داشت، صنعت هم بدنبال این است: تعامل بیشتر با مشتری و کاهش هزینه. 


برگرفته از کتاب کلوب مشتریان (ص 16)

 


  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۱
  • ۰

انتشارات نظری

جهت خرید کتاب کلوب مشتریان (نخستین کتاب با موضوع کلوب یا باشگاه مشتریان) و پیراهنی برای کسب و کار (مجموعه داستانهای مدیریتی بهمراه تحلیل نکات) با انتشارات نظری تماس بگیرید
 
انتشارات نظری
تلفن: 2 -88104441
تهران، خیابان ولی‌عصر، خیابان اسد‌آبادی، نبش خیابان فتحی شقاقی، پلاک 32 طبقه2 واحد 17
همراه:09190129455

 

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۰
  • ۰


برقراری ارتباط و افزایش دانش سازمان درباره مشتریان توسط باشگاه مشتریان

    شرکتها و سازمانهای بازارگرا و مشتری مدار در حال توسعه سهم جمعیتی در بازار و همچنین حفظ مشتریان کنونی میباشند. این شرکتها بجای رقابت مطلق بر سر قیمت و رضایت مشتری به توسعه استراتژی های بازاریابی و حفظ و ارتقای وفاداری مشتری با استفاده از ابزارهای جدید روی آورده اند. یکی ازاین ابزار استفاده از کلوب یا باشگاه مشتریان جهت برقراری ارتباط و افزایش دانش سازمان درباره مشتریان است. برگرفته از کتاب کلوب مشتریان (ص15)

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۰
  • ۰

اولین جوایزها در قبال خرید کالا

 

اولین جوایزها در قبال خرید کالا در بین سالهای 1868 تا 1888 در ایالات متحده و بریتانیا در شرکتهای فعال در زمینه دخانیات و باشگاههای بیسبال برای خرید بلیط مرسوم شد و بعد از جنگ جهانی دوم در اکثر شرکتهای تجاری مورد استفاده قرارگرفت.


 

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۰
  • ۰

تاثیرات وفاداری و تصمیم گیری های اجتماعی در باشگاه مشتریان

 

در کلـوب مشتریان , باشگاه مشتریان میتوان با فعـال کردن مشتریان به راحتی تاثیرات وفاداری  و تصمیم گیری های اجتماعی  که از مفاهیم کمتر پرداخته شده در ادبیات بازاریـابی و برگرفته از سطح ادراک مشتـریان است را پایش، تحلیل و از یافته های اساسی جهت تبلیغات، بازاریابی، فروش و توسعـه محصول بهـره برد. فـرهنگ مبتنی بـر آغوش بـاز ، شفافیت و حقیقت در کلوب مشتریان فعالیتهای تبلیغاتی و بازاریابی را با هزینه ای ارزان بسیار آسـان تر کرده است.


برگرفته از کتاب کلوب مشتریان
نویسنده: محمد ناگهی

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۰
  • ۰

فعالیتهای کلوب (باشگاه مشتریان) تلاشی برای درک درست ساختار و استعداد بازار جهت موفقیت در  بازاری خاص، دستیابی به بازارهای مطلوب و توسعه بازارها است.

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۰
  • ۰

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان دانلود کتاب باشگاه مشتریان دانلود رایگان کتاب باشگاه مشتریان نحوه راه اندازی کلوب مشتریان محمدناگهی نویسنده نخستین کتاب با عنوان کلوب یا باشگاه مشتریان

 باشگاه مخاطبین

 باشگاه هواداران

 mohammadnagahi

محمد ناگهی 

انتشارات نظری 

کتاب کلوب مشتریان 

 customersclubbook 

 customersclub

باشگاه مشتریان 

باشگاه وفاداری

باشگاه مخاطبین

باشگاه هواداران

لویالیتی

باشگاه لویالیتی

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان
  • ۰
  • ۰

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان دانلود کتاب باشگاه مشتریان دانلود رایگان کتاب باشگاه مشتریان نحوه راه اندازی کلوب مشتریان محمدناگهی نویسنده نخستین کتاب با عنوان کلوب یا باشگاه مشتریان

 باشگاه مخاطبین

 باشگاه هواداران

 mohammadnagahi

محمد ناگهی 

انتشارات نظری 

کتاب کلوب مشتریان 

 customersclubbook 

 customersclub

باشگاه مشتریان 

باشگاه وفاداری

باشگاه مخاطبین

باشگاه هواداران

لویالیتی

باشگاه لویالیتی

باشگاه مشتریان بانک رفاه 

مشاور بازاریابی - راه اندازی باشگاه مشتریان customer club - مشاور بازاریابی - مشاور بازاریابی. ... کتاب های مرجع در بازاریابی ، فروش ، برند، تبلیغات و ... استاد دانشگاه. مدرس دروس ... DownloadDownloadDownloadDownload;Download 

باشگاه مشتریان بانک ملت

https://club.bankmellat.ir/

صفحه نخست - باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران

https://club.rb24.ir/

باشگاه مشتریان پارس آنلاین

club.parsonline.com/
وب سایت پارس آنلاین
باشگاه مشتریان بانک ایران زمین
بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه 

مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین باشگاه هواداران

باشگاه مشتریان بانک ملی

باشگاه مشتریان صادرات

ورود به باشگاه مشتریان بانک ملت

عضویت در باشگاه مشتریان بانک ملت

باشگاه مشتریان بانک ملت فراموشی رمز عبور

نرم افزار باشگاه مشتریان بانک ملت

باشگاه مشتریان بانک رفاه

باشگاه مشتریان بانک تجارت


عبارت باشگاه مشتریان costomer club
تخفیف 
باشگاه وفاداری مشتریان ، کارت وفاداری ، باشگاه لویالیتی ، همایش باشگاه مشتریان ... اعضا ، باشگاه نمایندگان ، باشگاه مشتری ،کلوپ اعضا و راه اندازی باشگاه مشتریان ... برای جذب مخاطبان و بروز نگه داشتن باشگاه ها مشتریان، بازی و سرگرمی از طریق Gamification است. ... معرفی کتاب‌های گوناگون ( نام کتاب - نویسنده - انتشارات

جستجوهای مربوط به باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان صادرات

باشگاه مشتریان چیست

باشگاه مشتریان بانک رفاه

باشگاه مشتریان بانک ملی

طراحی باشگاه مشتریان

راه اندازی باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بانک تجارت

ورود به باشگاه مشتریان بانک ملت


https://www.google.com

جستجوهای مربوط به باشگاه مشتریانصفحه 4 از حدود ۱٬۰۲۰٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۰ ثانیه) 

جستجوهای مربوط به باشگاه مشتریان

  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان