باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین باشگاه هواداران

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین باشگاه هواداران

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان  باشگاه مخاطبین

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان دانلود کتاب باشگاه مشتریان دانلود رایگان کتاب باشگاه مشتریان نحوه راه اندازی کلوب مشتریان محمدناگهی نویسنده نخستین کتاب با عنوان کلوب یا باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین باشگاه هواداران mohammadnagahi
محمد ناگهی انتشارات نظری کتاب کلوب مشتریان و customersclubbook customersclub

بایگانی
  • ۱
  • ۰

پیش گفتار . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

درباره کلوب  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

تاریخچه  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

کلوب مشتریان  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          دلایل قطع رابطه مشتریان با سازمان

چه شرکتهایی نیاز به راه اندازی کلوب مشتریان دارند؟ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

عوامل درگیر در تشکیل کلوب یا باشگاه مشتری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

آمیخته بازاریابی در کلوب مشتریان   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

بازاریابی رابطه ای  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

برنامه های وفاداری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          وفاداری جعلی

-          وفاداری پنهان

-           وفاداری پایدار

تصمیم گیری های اجتماعی  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          نرو مارکتینگ

مراحل اولیه راه اندازی یک باشگاه مشتری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

 

تعریف و انتخاب اعضای حلقه ی کلوب  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

تعیین اهداف کلوب مشتریان   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

جذب مشتری   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

شناخت مشتری   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

حمایت از مشتری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

حفظ مشتریان  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

افزایش سود و سهم در بازار  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

اعتبار برند   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

تعریف گروههای هدف، قوانین و سیاست گذاری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

بسته منافع کلوب مشتریان   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          ترکیب بندی بسته منافع

فهرست برخی منافع و مزایای خاص   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

ایجاد زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          پرتال

ساختار هزینه  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

مرحله تبلیغ و اطلاع رسانی  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

برخی ابزارها برای تبلیغات کلوب  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

تخصیص منافع  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

 

بررسی اثربخشی کلوب مشتریان   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

-          معیار های سنجش عملکرد باشگاه

توسعه باشگاه  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

نکات ویژه  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

مدلهای واقعی  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

منابع زبان فارسی  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

منابع زبان اصلی  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


  • ۹۶/۰۶/۰۷
  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی