تاثیرات وفاداری و تصمیم گیری های اجتماعی در باشگاه مشتریان
در کلـوب مشتریان , باشگاه مشتریان میتوان با فعـال کردن مشتریان به راحتی تاثیرات وفاداری و تصمیم گیری های اجتماعی که از مفاهیم کمتر پرداخته شده در ادبیات بازاریـابی و برگرفته از سطح ادراک مشتـریان است را پایش، تحلیل و از یافته های اساسی جهت تبلیغات، بازاریابی، فروش و توسعـه محصول بهـره برد. فـرهنگ مبتنی بـر آغوش بـاز ، شفافیت و حقیقت در کلوب مشتریان فعالیتهای تبلیغاتی و بازاریابی را با هزینه ای ارزان بسیار آسـان تر کرده است.
برگرفته از کتاب کلوب مشتریان
نویسنده: محمد ناگهی
- ۹۶/۰۶/۰۷