باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین باشگاه هواداران

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین باشگاه هواداران

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان  باشگاه مخاطبین

باشگاه مشتریان کتاب باشگاه مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان دانلود باشگاه مشتریان کلوب مشتریان مشاوره باشگاه مشتریان دانلود کتاب باشگاه مشتریان دانلود رایگان کتاب باشگاه مشتریان نحوه راه اندازی کلوب مشتریان محمدناگهی نویسنده نخستین کتاب با عنوان کلوب یا باشگاه مشتریان باشگاه مخاطبین باشگاه هواداران mohammadnagahi
محمد ناگهی انتشارات نظری کتاب کلوب مشتریان و customersclubbook customersclub

بایگانی
  • ۰
  • ۰


برقراری ارتباط و افزایش دانش سازمان درباره مشتریان توسط باشگاه مشتریان

    شرکتها و سازمانهای بازارگرا و مشتری مدار در حال توسعه سهم جمعیتی در بازار و همچنین حفظ مشتریان کنونی میباشند. این شرکتها بجای رقابت مطلق بر سر قیمت و رضایت مشتری به توسعه استراتژی های بازاریابی و حفظ و ارتقای وفاداری مشتری با استفاده از ابزارهای جدید روی آورده اند. یکی ازاین ابزار استفاده از کلوب یا باشگاه مشتریان جهت برقراری ارتباط و افزایش دانش سازمان درباره مشتریان است. برگرفته از کتاب کلوب مشتریان (ص15)

  • ۹۶/۰۶/۰۷
  • باشگاه مشتریان باشگاه مشتریان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی